domingo, 15 de mayo de 2011

Aclariments

Com que molts em pregunteu sobre el nom del Blog i d'altres coses de la Ràdio us vaig a fer cinc cèntims.

El nom del Blog és el meu indicatiu d'operador de Radioaficionat, aquest consta de dues lletres inicial EA llicencia Espanya tipus A (el més alt), seguit del número 2 que és la zona on visc (Aragò), les tres últimes lletres és com una matrícula CXK (les que em van tocar).
Espero que amb això quedi més clar.

Quan realitzo un contacte per ràdio desprès envio una postal (QSL) amb el que he parlat i ell m'envia una a mi, és com un petit trofeu, jo tinc dissenyada una QSL per als meus contactates, la poso aquí





He dissenyat una per Sant Mamet i una per Miranda de Llaberia, que les podeu veure a les entrades respectives. He realitzat aquests dissenys per que són unes activacions especials per obtenir un diploma SOTA (concurs de cims).

Be doncs, si hi ha algún dubte més, m'ho comenteu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario