jueves, 21 de abril de 2011

El Dissabte 16 d'Abril de 2011 varem organitzar una "petita" excursió, per ser la
primera de la temporada havia de tenir varis requisits: ser prou fluixa per poder arribar, ser prou dura per valer la pena, que fos vàlida per als 100cims de Catalunya de Gaspar, que fos vàlida per l'activació SOTA de ràdio i que fos un bon paisatge. Be doncs el cim escollit va ser Sant Mamet entre Vilanova de Meià , Alòs de Balaguer i Figuerola de Meà amb 1391m d'altura, aquí podeu veure la referència.

QSL de l'activació

La cosa va anar així­:
Ens varem trobar tots (Sisco, Judith, Gaspar, Esther i jo) a Alcoletge i varem anar fins Balaguer, allí varem seguir la C-13 en direcció Tremp, passat Camarasa a mà dreta hi ha el desviament cap a Figuerola de Meià , un poblet molt petit i acollidor, varem aparcar a la plaça del poble, ens canviem les botes, esmorzem una mica i a les 9:05h a començar a caminar per la pista que porta a Peralba,

un poble abandonat del que només queda les runes de l'esglèsia, d'alguna casa i el cartell, passat Peralba varem trencat a mà dreta just quan varem veure la Torre del Moro, aquí­ ja no hi havia pista si no un camí de cabres,

la pujada des d'aquí un trencacames, varem fer cim a les 12:05. L'ermita i el refugi estan molt be i ben cuidats i llàstima que no poguès connectar-me a cap antena de les que hi havia allí­, hauria triomfat jajajaja.

La tornada la varem fer per la pista per on pugen el Quads (una mica més suau ) dinant pel camí.

(Cal llegir el següent paràgraf amb gerga de Radioaficionat)

L'únic moment que va fer malt temps va ser l'estona que estàvem al refugi, i com que
era la meva primera activació de SOTA em va fallar una mica la logística i entre l'aire i tot, vaig tenir algun problema, però l'activació va valdre la pena i va ser vàlida vaig realitzar 9 QSO dels quals 6 vàlids ja que alguns eren repetits, em van donar 59 des de Castellò i des del Vendrell.
Portava un portàtil VX8E amb 5W i l'antena del cotxe una Diamond 7100

Anècdota: un senyor que vivia a la plaça del poble se'n feia creus que no volguèssim
anar per la pista (per la que varem baixar i van les bicis i motos), ja que, considerava que no era adequat pujar per on volíem anar nosaltres, l'home es va quedar més tranquil quan ens va veure a la plaça per la tarda.

Bueno, una més al sac a per la propera s'hi pot apuntar qui vulgui, cal destacar també que he estat el primer en activar un SOTA de la proví­ncia de Lleida !!! Poca broma.